Partner module

SLIM IN & OM HUIS

Relevantie






Op shortlist van consument komen door ándere manier van communiceren:

  • de dialoog aangaan en daadwerkelijk een 360 gradenoplossing bieden.

Verbetering zichtbaarheid expertise door inzet content, earned exposure en

  • verbinding met de doelgroep buiten de eigen kanalen.

Wat brengt het partners?







  • Uitgeverij (media/content): aansluiting met smart connected lifestyle als media en content(nieuwswaarde), maar vooral revenue sharing en database opbouw en sharing.


  • Merken: zoeken naar onderscheidende en/ofbelevingswaarde. Ondanks alle verandering nog vaak onzichtbaar of te vluchtigen geen dialoog. Waste en gesaneerde budgetten laten ruimte voor een mentaalmarktleider, als die het net beter en slimmer doet.

    Bundeling en partnerring leidt tot efficiency via één onderscheidend platformwaar alles samenkomt.



Waardemodel



  1. Aandeel aan partners
  2. Exploitatie database
  3. Operationeel verdienmodel
Verdienmodel
comments powered by Disqus